معرفي سير سياه دكتر بيز براي لاغري/09109483228

۵ بازديد

نحوه و زمان مصرف :
استفاده از سير سياه با شكم خالي و قبل از خوردن وعده‌هاي غذايي تاثير آن را بيشتر‌ مي‌كند. به اين منظور توصيه‌ مي‌شود روزانه بين ۱ تا ۳ عدد سير مصرف شود. همچنين از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشني در انواع غذاها استفاده‌ مي‌شود. گنجاندن اين محصول در وعده‌هاي غذايي به سلامتي شما كمك شاياني خواهد كرد.
 
موارد منع مصرف:
در صورت مصرف داروي ضد انعقاد با پزشك مشورت كنيد.
زنان باردار و خانم هايي كه نوزادان زير شش ماه دارند.
 
سير سياه دكتر بيز ۱۷۰ گرمي، محصولي كاملا ارگانيك مي باشد كه خواص درماني بي نظيري دارد. يكي از دلايل محبوبيت سير سياه،تاثير آن در كاهش وزن و لاغري افراد مي باشد.
تاثير سير سياه بر لاغري و كاهش وزن
 
سير سياه كه نوع فرآوري و تخمير شده ي سير خام مي باشد، از خواص بي نظيري براي سلامت بدن برخوردار است كه در بين آنها، كاهش وزن و لاغري، يكي از محبوب ترين فوايد مصرف سير سياه مي باشد. در اين مطلب قصد داريم تا شما را بيشتر با اين محصول شگفت انگيز آشنا سازيم ، پس با ما همراه باشيد.
معرفي سير سياه دكتر بيز براي لاغري
سير سياه ( Black Garlic ) از جمله پر خاصيت ترين مواد غذايي موجود در دنياي امروز مي باشد. اين محصول طي تخمير و فرآوري سير تازه و خام بدست مي آيد، بدين طريق كه سير تازه و خام به مدت ۳ ماه، تحت شرايطي خاص ( درجه حرارت بين 60 تا 90 درجه سانتي گراد و رطوبت بين 80 تا 90 درصد ) ، توسط دستگاه هاي مخصوصي تحت مراقبت و نگهداري قرار ميگيرد. با گذراندن اين پروسه، سير به رنگ سياه در آمده و داراي حالتي ژله اي و مزه اي ترش و شيرين (ملس) مي شود، ضمن اينكه سير سياه در مقايسه با سير معمولي و خام، بوي تند خود را از دست داده و در نتيجه شما مي توانيد از خواص اين ماده غذايي ارزشمند، بدون اينكه نگران بو گرفتن دهان خود باشيد، به طور كامل بهره مند گرديد.
در رابطه با سير سياه فرآوري شده دكتر بيز خواص درماني بسياري تاكنون به ثبت رسيده كه در ادامه به يكي از مهمترين آنها مي پردازيم.
سير سياه بيز و لاغري
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 091017177651 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 190 هزار تومان


1 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 170 هزار تومان


2 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 380 هزار تومان


2 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 340 هزار تومان


3 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 570 هزار تومان


3 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 510 هزار تومان


سير سياه دكتر بيز براي لاغري
يكي از جذاب ترين فوايدي كه فرد با مصرف سير سياه از آن بهره مند ميشود، لاغري و كاهش وزن است كه سبب محبوبيت اين ماده غذايي در بين افراد، به خصوص بانوان، گشته است. جالب است بدانيد كه امروزه از سير سياه در سراسر جهان به منظور بهره مندي از خواص استثنايي و اعجاز آور آن در رابطه با لاغري و تناسب اندام، استفاده مي شود.
دستيابي به نحوه فرآوري و توليد سير سياه سبب گرديده تا در بسياري از كشور ها از سير سياه به عنوان چاشني و طعم دهنده اي طبيعي در انواعي از نوشيدني ها و مواد خوراكي استفاده شود. در اين راستا شركت بازاريابان ايرانيان زمين ( كه بيشتر با نام تجاري دكتر بيز ميشناسيم ) با استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته و روشهاي نوين فرآوري محصولات غذايي، اقدام به توليد و عرضه ي اين محصول نموده و لذا شما مي توانيد اين ماده ي غذايي فوق العاده موثر براي لاغري و كاهش وزن را به راحتي از سايت پيش روي خود خريداري نماييد. در رابطه با كيفيت اين محصول به هيچ وجه نگران نباشيد، چرا كه شركت بيز يكي از معتبرترين برندهاي ارائه دهنده اين محصول موثر در لاغري و كاهش وزن دلخواه بوده و آن را در بالاترين كيفيت موجود در اختيارتان قرار خواهد داد.
 
اضافه وزن و چاقيهمانطور كه مي دانيد، امروزه چاقي و اضافه وزن از اصلي ترين معضلاتي است كه جوامع بشري را درگير خود نموده و همچنان در حال گسترش مي باشد. چاقي به دلايل مختلفي از قبيل، دريافت بيش از اندازه ي مواد غذايي، كاهش متابوليسم بدن و انباشت چربي در سلول هاي آديپوسيت بدن ايجاد مي شود. چاقي و اضافه وزن مي تواند زمينه ساز بسياري از بيماري ها شود. ديابت، فشار خون، سكته و بيماري هاي قلبي( كه ناشي از افزايش فشار خون و كلسترول است ) و انواع سرطان ها، تنها چند مورد از اين بيماري ها است. بروز اين مشكلات سبب مي شود تا افراد در وضعيت روحي و رواني بدي قرار بگيرند و كيفيت زندگي شان تا حد زيادي كاهش پيدا كند. فارغ از اينها، اضافه وزن با از بين بردن تناسب اندام، به عنوان يكي از مهمترين فاكتور هاي موثر در زيبايي ظاهري افراد بوده و بدين طريق مي تواند تاثير نامطلوبي در اعتماد به نفس شخص بگذارد.
 
اهميت تناسب اندام و انتخاب روشي سالم براي رسيدن به آنتناسب اندام و داشتن هيكلي روي فرم، يكي از موضوعاتي بسيار مهم و حائز اهميت در بين خانم ها و همچنين آقايان است. اگر دچار اضافه وزن هستيد، علاوه بر رعايت رژيم هاي غذايي مختلف و فعاليت ورزشي مي توانيد جهت سريعتر رسيدن به آرزوي خود، كه همان تناسب اندام است، از دمنوش ها و ديگر تركيبات طبيعي و گياهي استفاده كنيد، چرا كه اين مورد يكي از راهكار هاي بسيار محبوب و موثر در مسير كاهش وزن و رسيدن به تناسب اندام به شمار مي آيد. با دانستن خواص سير سياه لاغري، شما يك قدم از ديگر افراد درگير با اين معضل جلو تر بوده و قادر خواهيد بود در نهايت به روياي چندين ساله خود جامه عمل بپوشانيد.
 
مصرف سير سياه چگونه مي تواند بر كاهش وزن افراد تاثير بگذارد؟تركيبات فعال موجود در اين ماده غذايي شگفت انگيز قادر است تا با استفاده از مكانيسم هاي مختلف موجب كاهش اشتها و افزايش متابوليسم سلولهاي چربي شده و به عنوان گياهي معجزه گر ظاهر شود. اگر در مورد تاثير سير سياه بر لاغري هنوز هم دچار شك و ترديد هستيد، بايد بدانيد كه تاثير سير سياه بر كاهش وزن توسط بسياري از مطالعات و تحقيقات انجام شده در حوزه علوم تغذيه و طب سنتي ايراني به اثبات رسيده و قابل استناد مي باشد. پس با خيالي آسوده مي توانيد اقدام به مصرف اين محصول نماييد.
يك مزيت جالبي كه در سير سياه فرآوري شده دكتر بيز وجود دارد و سبب گشته تا طيف وسيعي از مصرف ‌كنندگان به خريد اين محصول تمايل پيدا كنند، تاثير بسزاي اين تركيب در پيشگيري از پيري زودرس و چين و چروك هاي پوستي است.
سير سياه دكتر بيز براي لاغري
چگونگي اثرگذاري سير سياه بر كاهش اشتها و وزن مصرف كنندگانعمده اثرگذاري سير سيـاه را مي توان به تركيبات آنتي اكسيداني و آلستين موجود در آن نسبت داد. در رابطه با اين تركيب گياهي، تاكنون تحقيقات و مطالعات آزمايشگاهي بسيار گسترده‌اي در خصوص تاثير آن بر لاغري و كاهش وزن صورت گرفته كه نتايج مثبتي را در اين رابطه به اثبات رسانده است.
كاهش اشتها يكي از موثرترين راهكار ها جهت كاهش وزن در افراد چاق مي باشد كه اين امر با مصرف سير سيـاه به سادگي رخ خواهد داد و بدين طريق ميزان پرخوري در اين دسته از افراد تا حد زيادي كاهش پيدا مي كند. شايد برايتان سوال باشد كه به چه طريق اين اتفاق مي افتد؟ در پاسخ بايد بگوييم كه با مصرف اين ماده غذايي، فرمان كاهش اشتها از طريق پيام هايي به مركز كنترل اشتها در هيپوتالاموس فرستاده شده و به دنبال آن افزايش هورمون آدرنالين موجب مي شود تا سوخت و ساز بدن افزايش پيدا كند. به طور كلي مصرف منظم سير سيـاه دكتر بيز، با فعال نمودن دو عامل كاهش اشتها و پيشگيري از پرخوري و ريزه خواري، در كنار افزايش متابوليسم  سلول هاي چربي، در نهايت منجر به ايجاد كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام در فرد مصرف كننده خواهد شد.
تصوير شماره شش
افزودن سيـر سياه به برنامه رژيم غذاييسير سياه بدون اضافه كردن كوچكترين كالري، طعمي فوق العاده به غذاها مي‌دهد. هيچكس در رژيم كاهش وزني كه غذاهاي خوشمزه نداشته باشد، دوام نمي‌آورد. بنابراين استفاده از مواردي مانند سير سياه كه علاوه بر مزاياي فوق العاده، طعم عالي هم دارند انگيزه افراد براي دنبال كردن رژيم غذايي را افزايش مي ‌دهد. همانطور كه در بخش پيشين گفتيم، سير سياه كمك مي ‌كند تا براي طولاني مدت احساس سيري كنيد. همچنين سبب تقويت انرژيتان مي ‌شود و كالري‌هاي اضافي را مي‌سوزاند. بنابراين مصرف آن براي ورزش و تناسب اندام هم مفيد است. مصرف مرتب اين محصول سبب افزايش كلي سوخت و ساز و تقويت سيستم ايمني بدن مي ‌شود.

 

 

منبع نوشته هاي بالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.