قهوه سوپريم با قارچ گانودرما/09109483228

۸ بازديد

مواد تشكيل دهنده قهوه سوپريمدر تهيه قهوه فوري سوپريم مشاهده مي شود كه در كنار قهوه از جنسينگ و خرنوب نيز استفاده شده است كه اين موارد موجب دو چندان شدن خواص اين قهوه مي‌ شود. به طوري كه لازم است بدانيد جنسينگ گياهي ارزشمند با طبع گرم و خشك بوده و خواص فراواني دارد. همچنين گياه خرنوب نيز ديگر ماده تشكيل دهنده قهوه سوپريم مي باشد كه طعمي مانند عسل و بسيار شيرين داشته و خواص زيادي دارد.
قهوه سوپريم با قارچ گانودرما
 
 
فوايد مصرف اين قهوه چيست؟از آنجايي كه در توليد قهوه سوپريم دكتر بيز علاوه بر قهوه از گياهان ديگري نيز استفاده شده است، طبيعتا فوايد مصرف آن را دو چندان كرده است. جالب است بدانيد بسياري از ورزشكاران در ميان انواع قهوه هاي گانودرما، قهوه فوري سوپريم دكتر بيز را انتخاب مي كنند زيرا اين قهوه مغذي و خامه اي بسيار عضله ساز است و با وجود اينكه منجر به افزايش قدرت جسمي مي شود، براي اين افراد مناسب خواهد بود.
همچنين از ديگر فوايد قهوه فوري سوپريم دكتر بيز مي توان به كاهش اضطراب و افزايش انرژي اشاره نمود زيرا اين نوشيدني كافئين دار مي ‌تواند در اين زمينه نيز خواص درماني داشته باشد. افرادي كه داراي ديابت هستند نيز مي ‌توانند از اين قهوه استفاده كنند زيرا همانطور كه گفته شد شيرين‌ كننده اي كاملا طبيعي در آن استفاده شده و با اين حال منجر به كنترل ديابت و قند خون مي شود.
همچنين قهوه سوپريم گانودرما براي جوان سازي پوست، تقويت و افزايش رشد مو و ناخن، تقويت سيستم ايمني بدن، كاهش كلسترول، افزايش تعداد گلبول هاي سفيد براي پيشگيري و درمان انواع سرطان ها، درمان سردرد هاي شديد ميگرني، بهبود عملكرد غده تيروئيد، درمان پيسي و بسياري از موارد ديگر موثر است.
 
قهوه سوپريم گانودرما يكي از نوشيدني هاي انرژي زا و بسيار عالي مي باشد. قهوه سوپريم گانودرما داراي خواص درماني بسياري براي پوست، مو و بدن مي باشد.
آشنايي با قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز
حتما شما نيز تابحال از خواص بي نظير قارچ گانودرما شنيده ايد و دوست داريد كه اين گياه معجزه آسا را امتحان كنيد. اما اين گياه بسيار كمياب است و معمولا در محصولات ديگر استفاده مي شود. بنابراين شما مي توانيد از محصولاتي همچون قهوه سوپريم گانودرما استفاده كنيد كه حاوي مقدار بسيار زيادي از پودر گانودرما بوده و نوشيدني بسيار عالي و خوشمزه اي مي باشد. در ادمه شما را خواص قهوه فوري سوپريم دكتر بيز آشنا خواهيم كرد
معرفي قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز و خواص كافه سوپريم دكتر بيزقهوه از ديرباز تاكنون يكي از نوشيدني هاي پر طرفدار در همه دنيا بوده است. اما قهوه حاوي مقدار زيادي كافئين است كه براي سلامتي مضر مي باشد. بنابراين شركت دكتر بيز، در كنار ساير محصولات خود، اقدام به توليد شكل جديدتري از قهوه به نام قهوه سوپريم گانودرما نموده است كه در اين نوع قهوه، علاوه بر استفاده از قهوه و ساير افزودني هاي ديگر، از پودر قارچ گانودرما نيز استفاده شده است تا اين نوشيدني علاوه بر دارا بودن طعم و عطري بي نظير، داراي خواص درماني بسيار باشد.
قهوه سوپريم گانودرما، نوعي قهوه مغذي و بسيار خوشمزه است كه در ايران طرفداران خاص خود را دارد. اين نوشيدني خوشمزه، داراي طعمي خامه اي و شيرين است كه با همه ذائقه ها سازگار است و همه افراد از نوشيدن آن لذت مي برند. در اين قهوه، از جينسينگ، پودر قارچ لوسيدوم، خرنوب، قهوه عربيكا و فيبر استفاده شده است. شما مي توانيد با خريد اين محصول، از خواص قهوه سوپريم دكتر بيز بهره مند شويد.
خريد قهوه سوپريم قارچ گانودرما
خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيزيكي از خواص قهوه سوپريم گانودرما دكتر بيز، چربي سوزي مي باشد. اين نوشيدني بسيار انرژي زا است و ورزشكاران و قهرمانان مي توانند پيش از تمرين از اين نوشيدني استفاده كنند. با نوشيدن قهوه گانودرما سوپريم، انواع املاح، ويتامين ها و پروتئين هاي مورد نياز بدن تامين شده و بدن شروع به عضله سازي و چربي سوزي مي نمايد.باعث افزايش تمركز شده و به بهبود عملكرد مغز  و حافظه كمك مي نمايد.خستگي را از بين مي برد و انرژي لازم در طول روز را براي شما فراهم مي نمايد.باعث كاهش اشتها و كاهش وزن مي شود.تقويت قواي جنسيبسيار آرام بخش است و باعث كاهش استرس مي شود.سطح قند خون و كلسترول را كاهش مي دهد.طول عمر را افزايش داده و روند پيري را به تاخير مي اندازد.بهبود عملكرد قلباسپرم ساز و قدرت درمان ناباروري در مرداندرمان بيماري ام اس و پاركينسوندرمان بيماري هاي ريويباعث درمان آكنه، چين و چروك، جوش هاي پوستي و جوانسازي مي شود.افزايش قدرت ايمني بدنقدرت باروري زنان را بيشتر مي نمايد.همانگونه كه مي بينيد خواص قهوه گانودرما سوپريم بيز بسيار زياد است و شما مي توانيد با خريد اين محصول، سلامتي بدن خود را تضمين نماييد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خواص قهوه سوپريم و قارچ گانودرما به مرجع مراجعه نماييد.

 

فروشگاه حراج كده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.