تاثير سير سياه بر لاغري و تناسب اندام/09109483228

۶ بازديد

تاثير سير سياه بر لاغري يكي از دلايل اصلي محبوبيت اين محصول در جمعيت مصرف كنندگان است. تاثير سير سياه بر لاغري توسط بسياري از تحقيقات به اثبات رسيده است.
تاثير سير سياه بر لاغري و تناسب اندام
تاثير سير سياه بر لاغري يكي از شگفت انگيزترين و پرطرفدارترين دلايل ايجاد محبوبيت اين خوراكي در جمعيت مصرف كنندگان، به ويژه بانوان بوده و توانسته است به عنوان يكي از معجزه هاي دنياي لاغري و تناسب اندام در سراسر جهان، به ويژه كشورهاي آسيايي شناخته شود. امروزه كشورهاي بسيار زيادي به فرمولاسيون توليد و فرآوري سير سياه فائق آمده و توانسته اند اين معجزه طبيعي را در تركيب با انواع نوشيدني و مواد خوراكي، به عنوان محصول لاغري و تناسب اندام در اختيار مصرف كنندگان قرار دهند. شركت بين المللي دكتر بيز با استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته و روش هاي نوين فرآوري محصولات غذايي، با آگاهي بر فوايد سير سياه و تاثير سير سياه بر لاغري و كاهش وزن، يكي از معتبرترين برندهاي ارائه دهنده اين محصول موثر در لاغري و كاهش وزن دلخواه است.
 
 پرداخت درب منزلبراي خريد اين محصول كافيست تا بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.
همچنين براي خريد تلفني مي توانيد با شماره51 58 193 0910 تماس گرفته و به صورت تلفني خريد خود را ثبت نماييد.

فروشگاه كالاياب امكان خريد به 2 روش آنلاين و پرداخت درب منزل را براي شما فراهم كردهآنلاين خريد كنيد و بيشتر تخفيف بگيريدپرداخت آنلاين با قيمت 171.000 تومانپرداخت درب منزل با قيمت 190.000 تومانبراي خريد روي دكمه خريد مستقيم كليك كنيد


 
اضافه وزن و چاقياضافه وزن و چاقي يكي از بزرگترين مشكلات و دغدغه هاي رو به گسترش جوامع بشري در سراسر جهان است. چاقي به اشكال مختلف و به دليل دريافت بيش از حد مواد غذايي، كاهش متابوليسم و يا اصطلاحا سوخت و ساز آنها و انباشت چربي در سلول هاي آديپوسيت ايجاد مي شود. چاقي علاوه بر افزايش ريسك ابتلا به بيماري هاي زمينه اي و مشكلات ايجاد شده به دنبال آن، تاثير نامطلوبي بر وضعيت روحي و رواني افراد داشته و با از بين بردن تناسب اندام، به عنوان يكي از مهمترين پارامترهاي موثر در زيبايي ظاهري، منجر به كاهش اعتماد به نفس و تبعات روحي و رواني آن خواهد شد.
تاثير سير سياه بر لاغري
اهميت تناسب اندام و راه هاي رسيدن به آنتناسب اندام و برخورداري از هيكل متناسب، يكي از ويژگي هاي قابل توجه و حائز اهميت در جمعيت بانوان و حتي آقايان است. امروزه علاوه بر رعايت رژيم هاي غذايي مختلف و فعاليت ورزشي توصيه شده، مصرف دمنوش و تركيبات طبيعي و گياهي، يكي ديگر از راهكارهاي پرطرفدار و موثر مكمل، در مسير كاهش وزن و رسيدن به تناسب اندام به شمار مي آيد. پي بردن به خواص سير سياه براي لاغري، يكي از موفقيت هاي دنياي تناسب اندام بوده و توانسته است روياي چندين ساله متقاضيان تناسب اندام را برآورده نمايد.
شركت دكتر بيزشركت دكتر بيز از جمله كمپاني هاي معتبر بين المللي با هدف توليد، فرآوري و عرضه محصولات گياهي ارگانيك در زمينه هاي مختلف است. سير سياه دكتر بيز از جمله محصولات غذايي توليد شده توسط لابراتوارهاي كشاورزي شركت دكتر بيز است. از جمله خواص سير سياه دكتر بيز، مي توان به تاثير سير سياه بر لاغري و تناسب اندام اشاره نموده و مصرف صحيح اين خوراكي طبيعي را يكي از راه هاي قطعي كاهش وزن در نظر گرفت. سير سياه خواص شگفت انگيزي داشته و به عنوان يكي از قديمي ترين ادويه جات و تركيبات گياهي، در طب سنتي آسياي شرقي، به ويژه چين و ژاپن شناخته مي شود.
سير سياه چيست و چه خواصي دارد؟سير سياه به واسطه حرارت ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتيگراد و رطوبت ۸۰ تا ۹۰ درصد به سير سفيد تهيه شده و داراي خواص بسيار شگفت انگيز و تاثير بسزايي در كاهش وزن و تناسب اندام است. سير سياه نسبت به سير سفيد از بوي كمتر و طعم و مزه اي شيرين و يا ملس برخوردار است

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.