خواص قهوه گانودرما در درمان پيسي/09109483228

۴ بازديد

خواص قهوه گانودرما در درمان پيسيارسال شده در تاريخ آوريل 17, 2021 توسط ADMINيكي از خواص بي نظير قهوه هاي گانودرما درمان پيسي است و از اين رو بسياري از افراد به دنبال درمان پيسي با قهوه گانودرما مي‌آيند قهوه گانودرما در درمان پيسي بسيار موثر است و طبق تحقيقاتي كه  انجام شده اثربخشي اين محصول در درمان پيسي بسيار مفيد و اثبات شده است.
در ابتدا به اين موضوع مي پردازيم كه بيماري پيسي چيست .شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه افرادي را ديده ايد كه پوست صورت و يا دست هاي آنها دچار لكه هاي سفيد مي باشد. پيسي يك بيماري است كه در پوست افراد به وجود مي‌آيد و توليد رنگدانه هاي پوستي در برخي از قسمت‌هاي پوست را با اختلال مواجه كرده و از اين رو بخشي از قسمت هاي صورت و بدن فرد به رنگ سفيد در مي آيد.
 
يكي از بي نظيرترين خواص قهوه گانودرما در درمان پيسي مي باشد. اگرچه بيماري پيسي براي ساير قسمت هاي بدن خطري ندارد و تنها اثر مخرب آن بر روي بدن تاثير گذاري بر روي رنگ پوست مي باشد اما همين موارد گاهي مي تواند به عنوان يك عامل آزاردهنده براي افراد به شمار مي ‌رود. چنانچه پوست شما داراي دورنگي به اين معني كه يك قسمت هايي به رنگ طبيعي و قسمتهاي ديگر به رنگ سفيد كامل در بيايد اين امر مي تواند زيبايي شما را تحت تاثير قرار دارد و از اين رو بسياري از افراد اقدام براي درمان پيسي با قهوه گانودرما مي كند.
همان طور كه مي‌دانيد قهوه گانودرما حاوي مقادير زيادي از با كيفيت ترين نوع قارچ گانودرما مي باشد و در ادامه قصد داريم تا در خصوص خواص قارچ گانودرما براي درمان پيسي صحبت كنيم.
ملانين ها رنگدانه هاي پوستي هستند و چنانچه سلولهاي فاقد اين رنگدانه ها باشند به رنگ سفيد در مي‌آيند.بيماري پيسي دقيقاً در همين قسمت اختلال ايجاد مي‌كند و باعث مي‌شود تا سلولهاي پوستي شما فاقد ملانين باشند. اختلال در عملكرد سلول هايي كه وظيفه توليد رنگدانه هاي پوستي را دارند را بيماري پيسي مي گويند.
وظيفه ملانين و رنگدانه هاي پوستي محافظت از پوست در برابر آسيب هاي محيطي مي باشد .يكي از مهمترين آسيب هاي محيطي كه پوست ما را تهديد مي‌كند و باعث مي‌شود تا پوست شما دچار پيري زودرس و چين و چروك شود اشعه هاي مضر آفتاب مي باشد.
بيماري پيسي نتيجه يك اختلال در عملكرد سيستم ايمني بدن است كه در نتيجه خود ايمني در بدن حاصل مي‌شود و گلبولهاي سفيد و سلول هايي كه وظيفه تامين ايمني بدن را دارند ول هايي كه ملانين را توليد مي‌كنند حمله مي‌كنند و از اين رو اين امر سبب مي‌شود تا اين سلول ها نتوانند رنگدانه هاي پوستي را توليد كنند تا پوست شما يكدست و شفاف شود.
اثربخشي قارچ گانودرما در درمان بيماري پيسي از خاصيت بي نظير اين فرآورده در افزايش ايمني بدن نشأت مي گيرد. گانودرما با تعديل سيستم ايمني بدن و افزايش قدرت سيستم ايمني سبب مي‌شود تا اختلالات عملكرد سيستم ايمني به خوبي كنترل شده و از اين رو مي تواند به درمان پيسي كمك كند.
با مصرف مداوم قارچ گانودرما ميتوانيد عمل كرده تدريجي اين محصول را در درمان پيسي پس از چند ماه مشاهده كنيد و به تدريج شاهد يك دست شدن رنگدانه هاي پوست خود باشيد.
عامل ديگري كه در تحقيقاتي كه در ريشه بيماري پيسي بيان شده است اختلالات رواني مي باشد .همانطور كه مي دانيد قارچ‌گانودرما با گرم كردن طبع مغز و افزايش عملكرد را هم به بهبود عملكرد كليه مغز و افزايش قدرت حافظه بسيار كمك مي كند .از اين رو كليه ترس ها و اختلالات رواني به‌تدريج با مصرف قارچ گانودرما درمان ميشوند .اين امر مي تواند در درمان پيسي براي مواردي كه توسط اختلالات رواني به وجود مي‌آيند نيز موثر باشد.
درمان پيسي تنها يكي از مزاياي بي نظير قارچ گانودرما ميباشد .قهوه گانودرما دكتر بيز كه در تنوع بالايي توليد شده است حاوي مقادير زيادي قارچ گانودرما مي باشد .اما استفاده از قارچ گانودرما به صورت پودر و خام اكيداً توصيه نمي گردد زيرا مصرف بي‌رويه مي‌تواند عوارضي براي بدن همراه داشته باشد.
همچنين قارچ گانودرما داراي طعم نامطبوع و تند است اما مصرف قهوه گانودرما بسيار لذت بخش است و با افزودن طعم دهنده هاي گياهي و ارگانيك و مجاز به قارچ گانودرما شما پس از مصرف قهوه گانودرما مشاهده خواهيد كرد كه تمام بسيار لذت بخش است و ميتواند زمان مصرف يك فراورده بسيار خوش طعم و خواص بي نظير كانادا را براي بدن شما به همراه داشته باشد.

 

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.